Аналіз досвіду побудови бізнес-моделей як способу досягнення конкурентних переваг

K. Yu. Zhulieva

Анотація


Розглянуто різні підходи до процесу побудови бізнес-моделей. Описані як традиційні, так і новітні бізнес-моделі, а також інноваційні технології, у тому числі принципи позиціонування бізнес-моделі у висококонкурентному ринку та її модернізація.


Ключові слова


бізнес-модель; споживчі сегменти; інноваційний розвиток

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Андерсон, К. Длинный хвост. Новая модель ведения бизнеса [Текст] / К. Андерсон. Изд. Вершина, 2008. –

с.

Черненко, М. Бизнес-модель будущего [Электронный ресурс] / М. Черненко // Электронное издание

"Генеральный Директор". – Киев : 2011. – № 5. – Режим доступа: http://director.com.ua/upravlenie/biznes-modelbudushchego.

Остервальдер, А. Построение бизнес-моделей: Настольная книга стратега и новатора [Текст] / А. Остервальдер, И. Пинье: под общ. ред. А. Остервальдер. – ООО "Альпина Publ.", 2011. – 288 с.

Трейси, М. Маркетинг ведущих компаний. Выбери потребителя, определи фокус, доминируй на рынке

[Текст] / М. Трейси, Ф. Вирсема. – М. : Вильямс, 2007. – 304 с.

Evans, David. Managing the Maze of Multisided Markets [Text] / David Evans. – Strategy&Business, 2003.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.