Помилки маркетингових досліджень

Liubov V. Lusta

Анотація


Здійснено всебічне дослідження актуальної у теоретичному та практичному аспектах проблеми надійності маркетингової інформації, що збирається в ході кількісних досліджень. Проаналізовано сутність поняття "помилки". Розкрито характерні особливості таких помилок в процесі здійснення маркетингових досліджень як
помилки проектування дослідження, збору даних, а також помилки введення, аналізу і інтерпретації даних.


Ключові слова


помилка; маркетинг; маркетингові дослідження; маркетингова інформація; інтерв'юер; респондент

Повний текст:

PDF

Посилання


Єфімова, Г. В. Систематизація та ідентифікація загроз діяльності підприємства як передумова управління його економічною безпекою [Текст] / Г. В. Єфімова, С. М. Марущак // Вісник соціально-економічних досліджень.

Збірник наукових праць Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2013. – Вип. 1 –

С. 77–85.

Житник, О. Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози [Текст] / О. Житник // Маркетинг в Україні. – 2011. – № 1. – С. 12–15.

Лилик, І. Експертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1. – С. 44–55.

Павленко, А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / А. Павленко // Маркетинг в Україні. – 2010. – № 1. – С. 4–9.

Старостіна, А. О. Міжнародні маркетингові дослідження та управління ризиками – важливі чинники підвищення конкурентоспроможності підприємств [Текст] / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко // Теоретичні та прикладні питання економіки. – Вип. 26. – 2011. – С. 14–26.

Суслова, Т. Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг [Текст] / Т. Суслова, С. Співаковський // Маркетинг в Україні. – 2011. – № 1. – С. 46–49.

Черненко, О. В. Розподіл маркетингової інформації за рівнями управління [Текст] / О. В. Черненко // Прометей. – 2012. – №3 (39). – С. 170–174.

Чигліцев, С. Якісні методи дослідження [Текст] / С. Чигліцев // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 1 (70). –

С. 15–18.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.