Сучасний стан і перспективи розвитку бенчмаркінгу в Україні

Yu. V. Lapenko

Анотація


Досліджені спроби впровадження бенчмаркінгу на вітчизняних підприємствах. Окреслені основні бар'єри розвитку бенчмаркінгу в Україні. Запропоновані заходи для поширення використання бенчмаркінгу на українських підприємствах.


Ключові слова


бенчмаркінг; альтернативний метод стратегічного планування; обмін досвідом; інфраструктура бенчмаркінгу; розвиток приватного сектора

Повний текст:

PDF

Посилання


Александренко, Т. Бенчмаркинг? Элементарно! [Текст] / Т. Александренко // Менеджмент и менеджер. – 2007. – № 3. – С. 50–55.

Белокоровин, Э. Как использовать возможности бенчмаркинга в отечественних условиях [Текст] / Э. Белокоровин, Д. Маслов // Управление компанией. – 2005 – № 1 – С. 10–16.

Генералова, С. Формирование конкурентного потенциала с помошью метода бенчмаркинга [Текст] / С. Генералова // Проблемы теории и практики управления. – 2007. – № 1. – С. 16–21.

Герчикова, И. Н. Менеджмент и международно-коммерческое дело [Текст] : монография / И. Н. Герчикова – М. : 2008. – 368 с.

Гончарук, А. Г. Модель осуществления бенчмаркинга на промышленном предприятии [Текст] / А. Г. Гончарук // Актуальні проблеми економіки, 2008. – № 1. – С. 18–25.

Дубовик О. Формування конкурентних переваг на

основі бенчмаркінгу [Текст] / О. Дубовик // Регіональна економіка, 2005. – № 3. – С. 204–212.

Рейдер, Р. Бенчмаркинг как инструмент определения стратегии и повышения прибыли [Текст] / Р. Рейдер. – М. : Стандарты и качество, 2007. – 248 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.