Активізація інтернет-реклами промислових підприємств як засіб підвищення ефективності їх діяльності

Oleksandra D. Pliusnina, Inna L. Dybach

Анотація


Розглянуто необхідність використання та основні методи Інтернет-реклами для промислових підприємств як одного з напрямків підвищення ефективності їх функціонування.


Ключові слова


реклама; інтернет; промисловий сектор; просування товарів

Повний текст:

PDF

Посилання


Блейхман, О. І. Особливості маркетингу на ринку b-2-b [Текст] / О. І. Блейхман, В. А. Пантюхін // Маркетинг і маркетингові дослідження. – 2006. − № 1 (61).

Дмітрієва, І. В. Деякі характеристики рекламної кампанії Business-to-business, які впливають на її ефективність [Текст] / І. В. Дмітрієва // Рекламодатель. − 2004. − №1.

Маркетинг [Текст] / К. Ховард, Н. Д. Еріашвілі, Б. А. Соловйов, Ю. А. Ципкін. − 2-е вид., перераб. і доп. − М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 152 с.

Ходаков, О. Секрети сучасної інтернет-реклами [Електронний ресурс] / О. Ходаков. – Режим доступу: http://propel.ru.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.